1 Ekim 2015 Perşembe

Yeni videom!

www.Hayaleturk.com adresinde Editörlük yaptığımı beni tanıyan çoğu kişi bilir. Genelde pek "iditirim bin ıdım ılın" çabasına girmediğimden tanıyıp ta bilmeyenlerde çoktur. Fakat beni buradan takip edecek olan herkesin bilmesini isterim.

World of Warships oyunu için çektiğim 2. videoda Tier 4 olan zırhlı gemi Myogi'yi oynuyorum. Çok iyi değilim. Hatta neredeyse berbat oynuyorum. Ama olsun. Asıl amacım eğlenmek. Hırslı değilim. "BÖN BO OYONON ON OYOSO OLCOM! HOPONOZ OZOKSONOZ(Ben bu oyunun en iyisi olacağım, hepiniz eziksiniz)" tribinede girmiyorum. Sadece eğlenmeye çalışıyorum. Tabii video icabıyla biraz kasılarak konuşuyorum. Çünkü bir yandan oyun oynamak bir yandanda konuşmaya çalışmak biraz zor oluyor. İlk zamanlar olduğundan böyledir belki. Saçma sapan bölümler oluyor tek bir video içerisinde ama hepsini fark ettiğim şekillerde düzeltmeye çalışıyorum. Gördüğünüz "saçma sapan ve eğlenceli olmayan" bölümleri yorumlar kısmından bana belirterek kendimi dahada geliştirmemi sağlayabilirsiniz.

Şimdiden teşekkür ediyorum. Bir başka yazıda görüşmek üzere!


Yorumları Göster

0 yorum