11 Ekim 2015 Pazar

Voidu'nun geleceği ne olur?



Voidu'nun geleceği Türkiye içerisinde bana soracak olursanız parlak gözüküyor. Sanırım ileride iyi işlere adım atacaklar. Umarım şuan yaptıkları indirimlere ileride de devam ederler.

Fakat benim gördüğüm bir sorun var. Bunu Canlı Destek bölümünden ilettim fakat ilgilenen kişi "Ben ilgilenmiyorum bununla merkezde yapılıyor fiyatlandırma" dedi. Merkeze iletir misin? dediğimde "Peki iletirim" diyip geçiştirdi.

Kısacası halkla ilişkileri biraz daha geliştirmeleri gerekir bana soracak olursanız.

Metal Gear Solid V, Steam'de 89 TL gibi bir fiyata sahip. Fakat Metal Gear Solid V kodunu Voidu'dan alıp, Steam'de kodu etkinleştirmek için 140 TL gibi bir fiyat ödüyorsunuz. Bunu söyledim. Ve geçiştirildim. Neyse konu bu değil.

Voidu yaptığı indirimlerle şuanda gündemde ve bana göre Playstore'dan daha iyi bir sisteme sahipler. Ayrıca iki platformunda kendine özgü avantajları var aslında.

Örneğin, Playstore'dan alacağınız bir oyunu TTNet kullanıyorsanız, faturanıza ek olarak taksite böldürebiliyorsunuz. Voidu'da böyle bir sistem bulunmuyor ne yazık ki.

Voidu'da olan ise muhteşem indirimleri diyebilirim. Yazının başında da söylediğim gibi indirimlerine devam ederlerse çok iyi yerlere geleceklerine eminim. Fakat bu indirimler tanıtım içinse bundan 4-5 sene sonrasında piyasada Voidu ismini duyacağımızı sanmıyorum.

Mesela şuan ben bu yazıyı yazarken indirimde olan oyun Sid Meier's Civilization V - The Complete Edition, normalde 60 TL olan fiyatı şuanda 15 TL. Eğer almayı düşünüyorsanız kaçırmayın derim. :)
Yorumları Göster

0 yorum