10 Ekim 2015 Cumartesi

Korku Oyunları Hakkında



Aslında bu yazdıklarım kendime özgü değil gibi. :)
Herkesin aynı şeyi düşündüğüne eminim.

Her korku oyununun yapımı sırasında sanırım şu muhabbet geçiyor;

"Abi bence gerici bi müzik koyalım, hiç bir şey olmazsa veririz müziği oynayan hafiften tırsar."

ya da ne bileyim

"Abi şimdi biz bu karakteri yaptık ya, normal çıkartmayalım adamın karşısına, bir anda çatıdan önüne atlasın, tam düştüğü sırada da veririz efekti. DAAAN! Adam altına sıçar ya!"

Aslında Türk Korku filmleri gibi. Her Türk korku filmi şu şekilde; "koy abi cini periyi şeytanı zaten korkar herifler başka bir şeye gerek yok. Hele bir de ıssız bir köy bulursak efsane olur bence."

Korku oyunlarını bu yüzden sevmem. Çünkü "korku oyunu" diye bir şey yok bana göre abi. Gerilim oyunu bildiğin. Adamı geriyor geriyor, aniden bi ses efektiyle karakteri ekrana sokuyor. Bu kadar yani. Öbür türlü zaten korkutmaz. Korkanları da anlamıyorum açıkçası, lan oyun oynuyorsun? Ölsen bir şey değişmeyecek, neyinden korkuyorsun arkadaşım :(

Şu ana kadar sanırım Outlast ve Amnesia oynadım, bide şu uzun beyaz bi abimiz var onun videolarını izlemiştim. Amnesia'yı hileyle oynadım, Outlast'ı bitirmek nasip olmadı lkasjf

Neyse işte, anlatmak istediğimi anladınız siz.

(Blog sanırım iyice eleştirel olmaya başladı. Biraz daha yapıcı yazılar yazayım bundan sonra bari. lkajsf)
Yorumları Göster

0 yorum