6 Ekim 2015 Salı

Bu aralar ne oynuyorum?

Oyunlar hakkında bir kişisel blog olacağını söylemiştim.Ben bir oyuncuyum. Genelde şu tepkilerle karşılaşırım aslında "kendine oyuncu mu diyorsun sen?" iyi güzelde oyun oynayan herkes bir oyuncu değil midir zaten?


Neyse tepki vermek değil amacım. Ne oynadığımı anlatmak.

Bu aralar oynadığım oyunları sıralamam gerekirse:



  1. (Mobil) March of Empires
  2. World of Warships
  3. Counter-Strike: Global Offensive
  4. Cities Skylines
  5. (Çok nadir) Don't Starve
Evet bu 5 oyunu oynuyorum bu ara. Kısaca oyunları özetlemem gerekirse onuda şu şekilde yapabilirim sanırım:



  • March of Empires

Bir strateji oyunu. Clash of Clans gibi bir şey. Gameloft'un yapmış olduğu güzel oyunlardan biri. Güzel diyorum çünkü bu oyunu bilgisayarda da oynayabiliyorsunuz. :)



  • World of Warships
Wargaming'i hemen hemen herkesin duyduğunu var sayıyorum. World of Tanks, World of Warplanes gibi oyunların yapımcısı olan Wargaming bir de savaş gemilerini ele alan oyun yapmışlar. İsminide World of Warships koyup piyasaya sürmüşler. Olay bu. Oyunu kısaca anlatmam gerekirse, 4 adet gemi türü (Muhrip, Kruvazör, Zırhlı Gemi, Uçak Gemisi) ve 10 adet gemi rütbeleri bulunuyor. (Tier 1, Tier 2...,Tier 10 olarak gidiyor) Gayet güzel bir oyun kendisi. Fakat biraz pay to win gibi geldi. Çok fazla oynamadım. 6. seviye falan oldum daha. Tier 4 Zırhlı Gemiye sahibim. :)



  • Counter-Strike: Global Offensive
CS'yi duymayan mı kaldı? Anlatmama gerek var mı ki? Eğer varsa kendisi FPS savaş oyunu. Yüzlerce silah-bıçak görünümü bulunan muhteşem bir baş yapıt! :)



  • Cities Skylines
Bak bu oyunu pek duyan olmamıştır belki. Yapımcısını ben bile hatırlamıyorum şuanda. Oyun SimCity gibi birşey işte. (Bana göre) SimCity'e oranla çok daha iyi.. Nedenlerini açıklamayayım. Oynayıp ya da videolarını izleyip görün bence. :)



  • Don't Starve
Büyük bir ihtimalle bu oyunuda duymayan kalmamıştır diye umuyorum. Eğer varsa sizi Pintipanda TV ekranlarına alalım yavaştan. Çünkü oyunu (hatırladığım kadarıyla) ilk çıktığı günden beri oynayan hatta Don't Starve dediğiniz zaman aklıma Pintipanda, Pintipanda dediğiniz zaman aklıma Don't Starve geliyor. Oyun hakkında gayet iyi bir bilgiye sahip kendisi. (Eh olsun o kadar. Oynadı bayağı yani.) Oyunun ismi zaten tüm oyunu özetliyor neredeyse.. (Türkçesi: Açlıktan ölme) Çok iyi bir hikayeye sahip olduğunu söyleyemem. Zaten oyunda hikaye önplanda değil. Ön planda olan şey hayatta kalmanız.



Yazının sonuna geldik. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Eğer isterseniz oynadığım oyunlarla ilgili videolar çekebilirim. Gerekli ekipmanlara sahibim. Yorumlarda video istediğinizi belirtirseniz, en kısa zamanda videoyu hazırlayıp blog'dan yayınlarım. Başka bir yazıda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın!
Yorumları Göster

0 yorum